Φωτεινή Πλέα στο thebest.gr: "Είναι ανταμοιβή το χειροκρότημα"

H Φωτεινή Πλέα αποτελεί ένα από τα μεγάλα ταλέντα της ελληνικής πυγμαχίας έχοντας στην μικρή της καριέρα ήδη μεγάλες διακρίσεις σε πανελλήνιο, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο.
Μαζί με τον προπονητή και πατέρα της Νίκο Πλέα έχουν θέσει υψηλούς στόχους τους οποίους με σταθερά βήματα τους κατακτούν.
Στις αρχές της χρονιάς συμμετείχες σε ένα διεθνές τουρνουά στη Σερβία, όπου κατέκτησες την τρίτη θέση, πώς ήταν η εμπειρία;
Έχω συμμετάσχει και άλλες φορές σε διεθνείς διοργανώσεις και στο συγκεκριμένο τουρνουά άλλες δύο φορές, ωστόσο η εμπειρία να αγωνίζεσαι κόντρα σε μεγάλες αθλήτριες είναι μοναδική. Βέβαια ήθελα κάτι καλύτερο.
Το γεγονός ότι κληρώθηκε με ισχυρές αντιπάλους σε άγχωσε;
Λίγο με άγχωσε αλλά στη συνέχεια κοιτάς τι μπορεί να κερδίσεις από αυτούς τους αγώνες.
Πώς είναι να έχεις προπονητή τον πατέρα σου;
Το βλέπω σαν πατέρα μου, αλλά στον αγώνα είναι ο προπονητής μου, ότι και να μου πει ακόμη και να μου φωνάξει δεν θα τον παρεξηγήσω ξέρω ότι είναι για το καλό μου σαν αθλήτρια. Εκείνη την ώρα είναι καθαρά προπονητής μου στους αγώνες.
Το γεγονός ότι είσαι η κόρη ενός από τους κορυφαίους προπονητές της πυγμαχίας, σου δημιουργεί πίεση ότι πρέπει να φτάσεις ψηλά;
Η αλήθεια είναι ότι βλέπω πολλούς ανθρώπους που πιστεύουν σε μένα και θα ήθελα να κάνω το κάτι παραπάνω. Ωστόσο κάθε φορά βάζουμε εφικτούς στόχους για να μην απογοητευτεί κανείς.
Είσαι μαθήτρια της Β' Λυκείου και μάλιστα του "19". Πως συνδυάζεις σχολείο και πρωταθλητισμό;
Προσπαθώ να βάζω πρόγραμμα και να κρατώ μια σειρά σε ότι κάνω. Όταν έχω αγώνες δίνω περισσότερο βάρος στην πυγμαχία και στη συνέχεια στο σχολείο. Γενικά όμως προσέχω στο μάθημα και αυτό κάνει πιο εύκολο το διάβασμα.
Επόμενος αθλητικός σου στόχος;
Θα αγωνισθώ στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Νεανίδων και στη συνέχεια έχουμε το παγκόσμιο τον Μάιο. Προς το παρόν προετοιμάζομαι για τον πανελλήνιο όμως και μετά βλέπουμε.
Τι κάνει ένα κορίτσι να ξεκινήσει την πυγμαχία;
Ερχόμουν στο γυμναστήριο και παρακολουθούσα μέχρι που δοκίμασα και μου άρεσε.
Στo Gala της Παναχαϊκής ήσουν από τις αθλήτριες που ξεσήκωσαν την κερκίδα. Πώς αισθάνθηκες;
Μου αρέσει να ξεσηκώνω την κερκίδα μου δίνει περισσότερο θάρρος και γενικότερα είναι ωραίο να παίζεις με κόσμο που σε εμψυχώνει
Έχεις μία από τις καλύτερες γωνίες στην Ελλάδα. Ακούς πάντα τον προπονητή σου;
Τις περισσότερες φορές τον ακούω, απλά όταν είμαι σίγουρη για κάτι παίρνω και πρωτοβουλίες, αλλά πάντα ακούω τον προπονητή μου. Γενικότερα μπορεί να γίνεται χαμός στο γήπεδο, αλλά ακούς μόνο τη γωνία σου στο τέλος.
Οι γυναικες δείχνετε μεγαλύτερη μαχητικότητα στο ρινγκ. Το πιστεύεις αυτό;
Γενικά είμαστε πιο πεισματάρες και δεν σταματάμε. Η αλήθεια είναι ότι στον τελευταίο τουρνουά στη Σερβία τα δώσαμε όλα και ήταν εντυπωσιακό.
Σου έχει συμβεί να αδικηθείς σε έναν αγώνα;
Πλέον το έχω συνηθίσει γιατί μου έχει συμβεί πολλές φορές. Αλλά πεισμώνω για τη συνέχεα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν με πειράζει που δεν παίρνω αυτό που μου αξίζει.
Είναι ανταμοιβή το χειροκρότημα;
Σίγουρα αποτελεί μεγάλη ανταμοιβή το χειροκρότημα, νιώθω την αναγνώριση.
Ο πρωταθλητισμός έχει και υψηλές οικονομικές απαιτήσεις. Έχεις κάποιο χορηγό;
Ναι είναι σημαντική η βοήθεια από τα Coffee Island
 ΠΗΓΗ THEBEST.GR
Από το Blogger.